sooffiii

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Sofie&jennifer - 25 augusti 2012 17:40

Tjenare alla underbara läsare som fortfarande läser vår blogg! Ni är bara bäst, verkligen jätte roligt att någon vill veta vad jag och Jennifer gör på dagarna. Verkligen ledsen att vi inte har kunnat skriva så mycket eftersom skolan han börjar nu så blir det lite stressigt i bland och man hinner inte alltid med!
Men för mig så har det blivit drottning blanka i Kungsbacka! Kan säga såhär en så länge att det är en jätte mysig skola drygt 300 elever och jätte mysig stämning! Jag tycker att våran klass är underbar och allt är jätte roligt med nya saker och nya folk.
Men hoppas alla har det bra för nu skall jag och Jennifer tjocka till oss med lite pizza! Sen blir det spela lite amnesia och äta lite glass!
Puss&kram Sofie <3

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards