sooffiii

Alla inlägg under september 2011

Av Sofie&jennifer - 14 september 2011 09:16

SItter i skolan och inte gör så mycket, sitter och väntar på att bara klockan ska gå och ska ha kör sen. SItter och lyssnar på Ulrik, han är så sjukt bra hans nya skiva / låtar, sitter och nördar dom hela tiden. Sjukt gööt att jag snart ska göra mitt moped prov, så jag får moppen snart. Fast jag har ju en moped, men jag får ju inte köra en. Gjorde färdigt alla tester i går på datorn, och jag fick 3 fel på slut testet ocg det är 70 frågor och jag fick 67 rätt så sjukt glad för det!!


 




Puus oo kram alla// Sooffiii !! <3

Av Sofie&jennifer - 13 september 2011 15:43

Varit i skolan i dag som vanligt, sjukt trök. Ska in till kungsbacka sen för att träffa kusinen och fixa moppe proven. Snart blir det moppe kort då, och då blir det kööra!!

Men hoppas alla har haft det gooööt och att alla mår bra!! <3 


   


//Soooffiii! <333

Av Sofie&jennifer - 7 september 2011 11:54

sorry att jag inte har bloggat på länge, har lixom inte haft en dator eller något att göra det på, så jag är så sjukt ledsen för det.

Men jag mår bra,börjat 9:an nu och det e svin gööt, fick våra datorer i dag och då låvar jag att jag ska blogga varenda dag !! Men i dag blir det ingen bild för tänkar inte sitta i skolan och ta bilder, hahahaha. Det skulle vara kul om alla typ sitter o stirrar på mig när jag tar kort!!!! :D <3

Men jag hoppas att alla mår bra, och jag e verkligen jätte ledsen att jag inte bloggat på sjukt länge. <3


//Puss O Kramm Sofffiiiiee !! <33 :D


Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards