sooffiii

Alla inlägg under november 2011

Av Sofie&jennifer - 30 november 2011 10:10

Tror jag fixxar en ny header nu, får se hur den blir. Tar några gamla bilder, men det blir nog bra endå, får fixa nya bilder någon annan gång.

Blir nog några av dessa bilder:

   


// sooffiii :) <3  

<3

Av Sofie&jennifer - 23 november 2011 10:15

Sitter på tråkig lektion och inte gör så mycket, sjukt segt. Fick nyss reda på att vi skulle se på en film på svenska lektionen i daaag. Och det e sjukt shhil.

Ville bara visa väärldens bästa låt. Den e så sjukt bra, tack Philip för att du visade mig det. världens bäästa e du. Men hoppas att alla har det bra, och förlåt att jag inte skriver så mycket i bloggen, men det är så mycket nu hemma och i skolan, och allt välja till gymnasiet o allt nu baa daaaamp.. 

Men hoppas att alla mår bra och allt e som det ska vara.. :D <3


// sooffiii :P <33

Av Sofie&jennifer - 9 november 2011 10:14

Sitter på en tråkig lektion, har pricis haft no frågor sak.. som jag tror att det gick bra, eller vi får hoppas det!

Själv mår jag bara bra utan att jag har typ varit förkyld i typ flera veckor, men det är ju typ alla nu. Jul snart då, det är väll det man får se fram im ot nu, när sommaren är över. Men jag hoppas att alla mår bra och inte är förkylda, för det e segt för det e ju jag !!

Greyson Chance – Waiting Outside The Lines


// sooffiii ! :) <3



Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards