sooffiii

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofie&jennifer - 1 februari 2012 09:01

Äntligen... köpt en SYSTEMKAMERA, har verkligen velat ha det så sjukt länge, och ta bilder med!!

Köpte den ju iförsig i Söndags med endå, har faktiskt inte tagit några bara bilder en, har inte haft tid, men det kanske jag fixar!!

Blev inget hål i örat heller, får se nu i helgen och jag nu inte ska träffa en kompis, men annars gör jag det i Göteborg hoss pappa. Och så måste jag fixa en Kamera väska med, har faktiskt ingen en, det får bli i helgen med!!! :) 

Ohhh. jusste kamera e då - Canon EOS 600D, den e faktiskt rätt bra, men just nu blir det inga bilder på ett tag med den, mäste ju fixa o så med den innan jag börjar!!

Men nu kommer bara en bild sålänge på kamera så ni vet!

 


// harre gööööt, sooffiii!!! :) <3

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards