sooffiii

Alla inlägg under april 2011

Av Sofie&jennifer - 30 april 2011 15:54

Valborg idag då, själv ska jag inte göra så mycket Jolina ska komma sen och vi ska typ äta massa gött och dampa!!

Va ju med Jolina i går med och sov där tills i dag gick typ hem kl 2 och typ dusha och shit. Men vi var typ uppe till kl var 5 sen deckade vi i samma säng, vi satt och typ snackade skype i flera timmar med lite olika roliga människor. Sen satt hon med och målade mig på armarna som jag fortfarande har kvar faktiskt, hon skrev allas namn vi snackade med på min arm, det var lite kul så det står massa namn på mina armar fortafarande!! :D Men nu sitter jag i allafall i mitt rum och typ snackar lite Robin och typ lyssnar lite musik, det är så sjukt segt att Spotify typ ska cpa i mon så att alla som har sånna här timmar i månaden, kommer bara få 10 h ist för 20 h :(

Jag som typ sitter 24/7 och lyssnar på musik med :O <3

Så jag kommer att få PANIK!!!!!!!



//Sooffiiii! ♥♥

Av Sofie&jennifer - 29 april 2011 16:06

Hem från skolan igen segt som vanligt men det är så gööt att det är helg nu asså FREEEEEDAG i dag. Själv ska jag inte göra så mycket ska bara vara hemma tror jag, bara chilla. Men på antagligen på Lördag, eller Söndag ska vi sen Socker Punch eller vad den heter med Jolina och Mikael det ska bli najs. Och sen kankse Linnéa kommer hit i mon och då har vi bestämmt att vi ska ha vattenkrig, JIPPIE. Sen fick jag redan på att på Måndag har jag inställd lektion så jag har bara 2 lektioner på Månda, vi får se hur det blir jag och Rebecca kanske ska till havet antingen för att bada elller ta kort eller bara llkmänt damp som vanligt !!

Men just nu sitter, eller kanske typ ligger vet inte riktigt. :D

Men snart ska jag iallafall käka, men jag vet inte vad men något blir det.

Och sen har jag bestämmt att jag ska titta på Twiligt, började titta på den igår men jag sommnade vig halv 10, hahah x) För asså jag vet inte vad det är med mig men jag somnar typ vid 9 oftast för jag har inget att göra eller bara är så sjukt trött.    


//Puzz o Kramm :Sooffiii! <3 :D

Av Sofie&jennifer - 28 april 2011 17:45

Begravning i dag då, det gick ganska bra men det var jobbigt!

Så kom just hem från Göteborg och har pricis käkat, sjukt chill! :D

Men nu sitter jag vid datorn och segar, och om typ 10 min ska jag ned och spelar Cod. Det äger verkligen det är intre så konstigt att alla killar eller vissa killar spelar det, för det är så sjukt kul asså!! Så just nu så typ nördar jag det ;)

Men nu ska jag typ dra eller dra =spela!

Men alla som tittar på denna blogg, om det nu är någon kan la kommentera det e sjukt kul att skriva och så men det e segt att inte får några kommentarer typ!!

Såå Puuusss på alla!


//Sooffiii ♥♥

:O

Av Sofie&jennifer - 27 april 2011 15:48

Vanlig skoldag i dag då! Hade så sjuk kul i dag med tjejerna asså, typ var vid en stor äng vid skolan och tyå  snurrade så man blev ju sjukt yr, så man rammlade tillslut. Så smart är ju då jag som rammlar och slår i huvudet i marken svin hårt så jag har tappat lite extra hjärnceller i dag!! 


Sen i morgon då blir det bagravning och vet inte riktigt afall jag orkar komma till skolan på Fredag heller.

Men nu blir det iallafall färga håret om typ 1 h, fast det blir samma färg som innan för den jag har nu är min gamla typ borta, så det blir färga i dag igen !! ;) ♥


 


//Sooffiii! ♥♥

Av Sofie&jennifer - 26 april 2011 17:17

Har inte skrivit på bloggen på några dagar nu, har varit för att jag typ har varit upptagen med allt så har inte hunnit! Började skolan i dag med sjukt segt, fast vill ju ofc dit för alla kompisar det är det bäästa med skolan!

Sen har var ja i Smögen i måndags med sjukt chill, var där hela dagen och åkte typ hemifrån kl 8 och komn hem på Söndagen och chillade e Poooollleeen!!n <3

(Lite störda bilder med ahh, dom får duga!)

      

//Sooffiii ♥♥

Av Sofie&jennifer - 24 april 2011 15:15

Hoppas alla hade en så sjukt bra Påski går, själv hade vi folk här i går och festa "typ". Hade sjukt kul, drack lite, typ kanske 4-5 groggar och typ 3 cider o 2 öl, ingen go blandning kanske. Så typ efter 3 groggen var jag lite borta. Sen när kl typ var 12 gick vin till Jolina och badade badtunna sjukt gööt!! Typ 40 grader så sjukt skönt asså!! 

Sen var vi ju med nere vid lekplatsen vid här i Buerås, kuln var det kanske inte men det dög! HAHAHA...xD      

Och i dag då blir det Jolina igen och dampa med typ 8 st andra tjejer och ofc bada o myzz. Sen i mon ska vi då till smögen sa att vi skulle till Skåne men det var det ju tydligen inte, suger på vart ställen ligger asså! Men det ska nog bra sjukt kul ♥


//Sooffiii! ♥

Av Sofie&jennifer - 22 april 2011 15:34

Varit i Kungsbacka i dag typ handlat till påsk, själv händer det inte så mycket på Påsk här. Tror Jennifer ska komma hit, så vi ska dampa som vanligt, men jag ville att Jolian skulle komma, för hon är så sjukt kul!! <3

Och i dag fick jag med reda på att på Måndag ska vi vet inte om det var Skåne eller någonstans där uppe. Så tydligen ska vi till grannarna som har en sommarstuga där, och då ska vi typ dit och chilla, sån det blir nog gööt, innan skolan börjar och allt!!

FIck köpt ett par nya skor i dag med sjukt gööt, fast typ likadana men en annan färg! <3

Sakanar et så sjukt mycket asså, synd att vi inte hunnit ses på lovet nu!  


//Sooffiii! <3

Av Sofie&jennifer - 21 april 2011 15:11

Asså det första man vaknar till är att en spindel går på täcket och då fick jag panik, och typ springer ut. För spindlar är så sjukt ÄCKLIGA!! 

Sen var jag tvngen att städa mitt rum, eller jag var inte tvungen men jag ville, och då välte jag en kruka så det låg jord på hela golvet, pricis när jag hade dammsugit och allt, så då fick jag ju dammsuga igen. Sen när jag gick ut blev jag jagad av en hummla, och dom är så sjukt läskiga så jag fick panik då med. 

Men i dag har jag typ inte gjort så mycket mera en att typ städa i dag, och fixat naglar. Det va rätt chill, utan att jag failade lite då o då, men ahha så är jag.

   

//Sooffiii! <333 x)

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards