sooffiii

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofie&jennifer - 27 juni 2011 10:23

Sitter hos Rebecca min lilla söta bäästa kompis, sitter och väntar på att klockan ska gå så sen ska vi till Halmstad och vara där med konfirmationen och vara där en vecka. Det ska blir sjukt kul att bara lämmna mitt hem och bara dööö..

Men då kommer jag inte ha någon internät på 1 vecka så det blir inget bloggande !!! <3 




///Soooffiii <333

Av Sofie&jennifer - 18 juni 2011 21:11

OMG! kom på i dag att jag hade en blogg som jag typ inte hade skrivit på typ sjukt länge, sorry för det. :(

Men just nu sitter jag hos Jennifer och tar lite kort i hennes roliga rum och lyssnar på Nrj, och dricker Cola, så sjukt gööt! ;)

Så sjukt gööt att sluta skolan nu ska ha ett så gööt sommarlov ska bara chilla och ha kul. Men sen blir det 9:an, det är nice, och sen blir det estitiska som jag längtar så mkt till. ;)

Men nu kommer i alla f all lite cp bilder som jag eller vi tog nu, dom ser lite cp ut för att jag ser cp ut och jag är svin trött och så men det ska nog bli bra ska vi see! :D



   


//Sooffiii <3 :P

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards