sooffiii

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie&jennifer - 30 mars 2011 18:47

Bestämmt då att med tjejerna i klassen ska till kungsbacka på Fredag och käka. Sen ska vi hem till mig i lilla Onsalalandet, och hare lite myys , vi ska typ titta på film vi ska typ se den däär: WRON TURN- det e typ någon skräckis, och sen ska vi se IT- också någon skräck film. x)

Sen så ska ju ofc Linnéa vara med som inte gillar skräck filmer så mycket, så det blir laa typ Barbie eller något efter dom 2 filmerna!! <3  Sen blir det la ofc lite tjej snacka o så med , men jag tror att det kommer att bli sjukt kul.!!! <3

 


//Sooffiii x) ♥♥

Av Sofie&jennifer - 28 mars 2011 18:49

Känner mig sås jukt fet i dag, sitter just nu och äter lite cholkad. MUMS!

Sjukt gööt men inte braoo. :D

Inte gjort så mycket i dag typ bara skolan o det vanliga typ!. <3

Ska spela in när jag sjunger nu, men får fixa det om det inte blir bra, men jag ska fixa. x)

     


//Sooffiii x) ♥♥♥♥♥

Av Sofie&jennifer - 27 mars 2011 16:38

Dagen började med att jag gick ut o hoppade med mina småsyskon typ kl 12 i morsen, när jag hade vaknat. Dom typ tvinga mig. Så jag orkade typ inte , så jag satt och tog lite kort på dom. Sen kommer Mikael " halvpappa" och säger att vi ska åka till Tjöloholm eller vad det heter. Som typ ligger typ mellan Åsa eller fjärås, men jag brydde mig inte speciellt mkt var det låg. Så vi åkte dit. Så skulle vi gå den skogen o typ så, men vi var ju så smarta så vi gick typ vilse. x) Men det var sjukt kul i alla fall.

                  


//Sooffiii X)♥♥♥

Av Sofie&jennifer - 26 mars 2011 16:02

Varit inne i kungsbacka i dag, handlat lite. Kommit hem städat hela bilen, och när vi gjorde det var jag bara tvungen att kasta lite vatten på Mikael och då blev det värsta kriget. Så när jag gick in var jag helt blöt och hade skum i hela ansiktet typ. Men det var sjukt kul. Men det var sjukt kallt. Fixade med vår stutsmatta i dag, ofc så var det jag som fick gå upp på den först. När det stått uppe hela vinterna, men jag dog inte så. Så i dag har jag varit ute hela dagen. Nu sitter jag i mitt rum med musiken i mitt öra, och fryser ihjäl, sitter typ med 2 st munkjackor och täcke och endå fryser. :S

Sen i går så färgade jag mitt hår, det blev sjukt bra, fast mamma o Mikael hade druckigt blev det endå bra, så jag är sjukt nöjd med det.    

   


//Sooffiii x) ♥     

Av Sofie&jennifer - 25 mars 2011 18:36

Då blir det färga håret nästa om jag hinner lägger jag ut bilder men jag tror , att jag gör det i morgon för det syns typ inte nue! <3

Av Sofie&jennifer - 25 mars 2011 15:29

Kom nyss hem från skolan, sjukt segt har det varit i dag. Så det känns typ som att jag har sovit hela dagen i dag. Men det hoppas jag att jag inte gjort? xS

Så nu sitter jag i mitt rum och bara typ segar framför datorn, längtar tills nästa vecka för att då ska ju alla andra i klassen komma tbx men jag vill ju bara hälst att alla andra tjejer ska komma tbx. Men killarna men ofc. Men dagens bäästa var ju endå när jag, Ebba och Rebecca satt inne i Aulan och spelade lite piano. Ni ska få höra Rebecca spela lite men det kommer med kort! x) <3

     


//Sooffiii x) ♥


Av Sofie&jennifer - 23 mars 2011 15:32

Sitter i rummet har pricis kommit hem från skolan typ, sjukt trött. Sen blir det då Konfa men Rebecca Halling. Men det är endå sjukt gööt att komma hemifrån, från mina galna föreldrar och mina störande småsyskon + min störda storebror! x)

Sitter just nu och lyssnar på en as grymm låt som heter " Your guardian Angel- The red jumpsuit Apparatus. Den låten äger, och dom som inte hört den lyssna bara, det är ett måste!! x) Men jag har ju lite konstig musik tycker vissa eller typ alla men jag lyssnar endå för den mesta på: All Time Low, A Day To Remamber och typ The Red Jumpsuit Apparatus! Det e dom bäästa banden e hela denna världen. X) ♥

Vasd med på Hemköp med gooingarna i dag, sjukt kul! Hade lite kul inne i på toaletten jag och Rebecca sen Leopold och Ebba vet jag inte riktigt vad dom gjorde?? x)) ?

      

//Sooffiii x) ♥♥♥...

Av Sofie&jennifer - 21 mars 2011 18:08

Vill verkligen inte att du ska försvinna, du som gjort allt i mitt liv,kommer inte kunna klara mig när du går. Orkar fan inte med detta mera. Fattar bara inte värför du ska försvinna så snabbt. Orkar bara inte med detta längre!


// Sooffiii :(

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards