sooffiii

Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie&jennifer - 10 mars 2011 08:51

Just nu sitter jag på svenska lektionen. Sitter och läser någon grammatik bok. Fattar inte ett skit. Men nu ska vi ha No, ska ha något nationell nu. Fast man fick göra det 2 och 2, så det är ju bra. Sjukt go dag i tisdags för att vi hade frilufsdag, jag och alla tjejer i klassen var inne i Kungsbacka och spelade sqush& bowling. Och vi ägde sönder hela kungsbacka. Fast vi sr rädda för alla bollar. x)) //Sooffiii x))

Av Sofie&jennifer - 4 mars 2011 09:09

Sorry att jag inte, har skrivit i bloggen på typ flera veckor sen. Har bara varit så sur. Och skit arg! Men det är bättre nu, just nu mår jag bättre. Har varit sjuk också. Har fortfarande sjukt ont i halsen och är förkyld men det e ju typ alla nu så. Asså måste träffa Simon nu, annars får jag panik. Saknar honom sjukt mycket. x)Måste snacka med han. //Sooffiii x)

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards