sooffiii

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sofie&jennifer - 21 mars 2011 18:08

Vill verkligen inte att du ska försvinna, du som gjort allt i mitt liv,kommer inte kunna klara mig när du går. Orkar fan inte med detta mera. Fattar bara inte värför du ska försvinna så snabbt. Orkar bara inte med detta längre!


// Sooffiii :(

...

Av Sofie&jennifer - 21 mars 2011 16:45

Kom pricis hem från skolan sjukt gööt. Fast det har varit sjukt chill i skolan i dag för att halva klassen är ju och praoar nu så vi var 6 stycken i dag o så hade vi 1.30 min hål i dag så jag och Rebecca Halling, Leopold Schytt och Ebba Boman gick till Johannas o käkade så vi slapp maten i skolan, för det e ju sjukt grows i skolan.

Men just nu sitter jag och lyssnar på lite Bryan Adams för måste lära mig hela den så jag kan sjunga den sedan. Men asså jag vet att jag har dröjt ut med detta att jag ska sjunga och så, men jag har lovat och det håller jag men jag vet inte riktigt när det ska bli för det är så mycket och så nu, men skolan alla kompisar och släkten och allt känns som om det bara cp:ar hela tiden. Och sammtidigt ska man förlora en man verkligen inte vill förlora. Så just nu är det sjukt jobbigt. Men ni får ha tålamod.... xO


   



//Sooffiiii X) ♥  

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards