sooffiii

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Sofie&jennifer - 13 mars 2011 19:14

Sitter i mitt rum och är inne på datan, tills Solsidan börjar.

Sitter och snackar med en underbar kompis,  han är sjukt snäll och ba underbar. Sjukt gööt att ha en person som man verkligen kan prata med om vad dom helst.

  



//Sooffiii x) ♥ 

Av Sofie&jennifer - 13 mars 2011 15:34

Jahupp, där åkte Jennifer hem. Dom kom ju lixom i lördags, så vi tittade lixom på Melodifestivalen och dampade som alltid. Själv nu kom jag pricis ut från dushen. Sjukt gööt att bara chilla nu då. Men innan Jennifer åkte hem för typ 30 min sedan var vi ute i skogen och hade lite kul. Vi tog lite bilder men det blev typ bara 5 st som blev bra, och dom var bara Jennifer med på. x) Men ni får se dom endå♥

Har i allafall haft en undrbar helg, med kusinen Jennifer. Men det är gööt att det inte blir skola i mon för nu ska jag praoa på en förskola i en vecka. Så jag kommer typ vara helt död. x)

              


//Sooffiii x) ♥


Av Sofie&jennifer - 13 mars 2011 10:23

Sitter här i min säng med Jennifer brevid mig. Vi hade sjukt kul i går typ tog störda bilder och lite annat shit.Här kommer lite cp:iga bilder vi tog i går, för vi har inget liv X)

       


//Sooffiii & Jennifer x)♥

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards