sooffiii

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Sofie&jennifer - 14 mars 2011 20:38

My mama told me when I was young
We are all born superstars

She rolled my hair and put my lipstick on
In the glass of her boudoir

"there's nothin wrong with lovin who you are"
She said, "'cause he made you perfect, babe"

"so hold your head up girl and you'll go far,
Listen to me when I say"


"I was born this way, ican´t help it!"


//Sooffiii x) ♥

Av Sofie&jennifer - 14 mars 2011 13:41

Kom prisic hem från första dagen av praoen, jag lever i allfall så jag är glad. Praoade ju på en förskola, och alla barn var sjukt söta asså. Typ när vi skulle gå ut var det en liten kille som satt på marken och drack ur vattenpölarna, sjukt coolt asså. Men i allafall var det sjukt gööt att sluta vid 1 i dag. Fast det är rätt segt att sluta 6 på en fredag som jag gör. x( Vissa tiden suger men vissa är bra.

Cp bilder men jag bjuder på det i dag. ♥

      


//Sooffiii x) ♥


Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards