sooffiii

Alla inlägg under september 2012

Av Sofie&jennifer - 9 september 2012 15:32

Hej!
Idag har det inte hänt något speciellt, bara en vanlig tråkig och seg söndag.
Fast lite roligt har jag kanske haft, jag se bakat äpplepaj och kladdmuffins. Det blev svena gott, och lyckat!
Är det bara jag som tycker att veckorna sen när vi började skolan har gått svin fort...? O.o
Vi har inte fått våra sminkboxar en, tyvärr! Våran lärare sa för typ 2 veckor sen att vi skulle få dom förra veckan men det fick inte. Men i torsdags sa hon senast denna tisdag som kommer nu, hoppas verkligen vi får dom snart! Vi har inte fått boxarna en för att allt smink som finns i kom typ från Tyskland och skulle skivad därifrån så det tar ju sin lilla tid! :) men snart får vi hoppas iallafall! (Y)
Men nu skall jag fortsätta ligga i min mysiga säng och lyssna på musik!
(bilderna är från lite roliga saker underskolveckan, bla: Kungsbacka marknad, våran roliga konversation)
Byebye Sofie :) <3

Av Sofie&jennifer - 3 september 2012 14:34

Helloj alla underbara läsare hoppas ni är kvar och följer bloggen! Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men skolan har börjat och det blir lite mycket med alla läxor och Shit!:/ men ska försöka skriva så mycket jag kan :* jag har börjat 9an nu så kan vara lite stressigt m.m :( men jag hoppas ni stannar kvar och läser bloggen även om det kan dröja lite imellan gångerna vi skriver men ha det gött alla! :)
Kramisar Jennifer <3

Av Sofie&jennifer - 2 september 2012 16:54

Hejsan alla läsare Sofie här, asså jag är verkligen världens sämsta bloggare tror jag!! Hahaha x)
Saken är det att jag börjat gymnasiet nu och jag känner att skolan och skolarbetet är lite viktigare en en blogg. Jag vill ju blogga och så men det är verkligen jätte segt att komma hem 5 varenda dag typ och det första man skall göra är att blogga. Känner att jag måste fixa andra saker också!!
Och jag vet inte riktigt vart Jennifer tagit vägen, eftersom det är ju bara jag som skrivit dom sista gångerna, ahha det gör inget!
Men iallafall jag skall försöka skriva så mycket som jag kan, några gånger i veckan får det bli iallafall! :}
Men denna helgen har vi iallafall haft kalas, för mig min mamma, syster och brodern min! Så det blev ett litet "släktkalas". Men idag har det inte hänt så mycket, ätit lite god mat och firat min syrra som fyller 10 idag! Så det är typ det jag gjort idag! :) sen blir det att gå in och duscha och ragga inför skolan igen!
Asså jag typ älskar våran klass verkligen den är jätte mysig, alla är snälla och mysiga så! Eller dom flesta ;)
Men en rolig sak tror jag kommer hända denna vecka är att vi skall nog få våra sminkboxar, och det skall bli svin ballt, en hel låda med bara smink! :)
Men ha det bra sålänge alla underbara folk där ute :)
Puss Sofie <3

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards