sooffiii

Alla inlägg under januari 2012

:P

Av Sofie&jennifer - 18 januari 2012 09:48

Taskig jag känner mig när jag inte har skrivit på sjukt länge, jätte ledsen!!

Men det har inte hänt så mycket sen senaste gången, varit Jul och nu har skolan börjat och allt är som vanligt. Men jag får typ damp, vill till pappa för att träffa en viss person där, det var typ mer en 1 månad sen jag träffade "han". 

Men nu har jag förjupninga val och sitter här och dampar, och lyssnar på musik.

Meen jusstte jag har ju färgat håret igen, nu blev det inte rött mera, nu är det mörk brunt typ svart.

Och så kanske jag skulle tagit 2 nya hål i öronen, får se till helgen om det blir det, vill verkligen det, så ballt!! :)

Jag har ju redan "vanliga hål" eller vad man nu säger, men det blir nog ett till "vanligt" och sen " där uppe på örat."

Men nu kommer lite cp bilder, för jag sitter på en lektion så ahhh, det får duga, man kanske ser mitt hår i allafall! :)


  


// hare så bra!! :) <333









Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards