sooffiii

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofie&jennifer - 15 februari 2011 17:55

Ja, i dag har det la inte hänt så mycket, varit hemma o segat framför tv:n!

Det har varit rätt gööt x)

Är bara skita trött just nu, men det vet jag inte värför?


  

" Det e sjukt jobbigt när bilden vänder sig!!"



//Sooffiii  ♥

Av Sofie&jennifer - 14 februari 2011 12:05

I dag är det alla hjärtans dag, hoppas alla kommer ha/få en otrolig dag i dag. Själv ska jag försöka se om jag får tag i Simon, i dag. Hoppas bara han svarar för att han betyder otroligt mycket för mig! x)Saknar honom sjukt mycket asså, han kommer lixom hem från filepinerna om 2 vecker, och just nu vill jag bara att han ska komma hem nu!<33//Sooffiii :D

Av Sofie&jennifer - 13 februari 2011 20:31

"You're Beautiful"

My life is brilliant.

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yeah, she caught my eye,
As we walked on by.
She could see from my face that I was,
Flying high, [ - video/radio edited version]
Fucking high, [ - CD version]
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last till the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.




Av Sofie&jennifer - 13 februari 2011 19:48

Av Sofie&jennifer - 13 februari 2011 16:21

  

Sjukt snygga armband vill bara ha, :D

 

  

 

 

   Sjukt söt asså! ♥

 

 

   Vill ha alla dom här armbanden, dom är sjukt söta x) ♥

 

 

//Sooffiii x)

 

 

 

Av Sofie&jennifer - 13 februari 2011 10:39

Kul att man vaknar kl: 11 i dag och har gröna sträck över hela armen och i hela ansiktet. Ja det var ju så att Jolina var här i går, vi gjode inte så mycket mera en att sitta på mitt rum och skypa med Isac, Simon och andre. Det var sjukt kul asså!, Vi fick ju lite ryck också för att vi skrattade så mycket, men det var i allafall sjukt kul i går, men till slut när typ klockan var: 3.30 sommnade Jolina i min säng. :) haha (Hon är la bara för Goo hon !)

Fast det var lite kul i går för att när Jolina hade åkt hem satt jag och skypade med Isac, Och satt och skrev och så sommnade jag, Och jag känner mig sjukt taskig, för att jag sommnade när vi snackade!!

Men det var grymt kul i allafall, tack vare: Jolina, Isac, Simon och Andre!

  /fel vända bilder men just nu så skiter jag i det !


   Hahah, lilla Jolls!


//Sooffiii :D ♥


Av Sofie&jennifer - 11 februari 2011 16:27

I dag har varit en sjukt seg dag i skolan som vanligt, Men det e ju gööt att det e lov nu med! :O

Det är inte direkt kul att komma hem o börja frysa som jag vet inte vad ?

Tror att jag kanske börjar bli sjuk elr så är det bara jag som e lite konstig.?

Fast det är ju gööt att komma hem kl: 2 så det har varit en rätt shill dag endå! :D ♥

  

Vet inte vad jag ska göra något  specilelt på lovet, men jag kommer la på något, kan se med lite konpisar och så.! ♥

Hitta på något kul tills Simon kommer hem!

  

 


Av Sofie&jennifer - 11 februari 2011 16:10

     

Vill verkligen haa!

Fast i en dam storlek då!


//Sooffiii ♥

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards