sooffiii

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofie&jennifer - 29 maj 2013 11:43

Har tråkigt på lunchrast..så varför inte blogga lite
Har inte hänt så mycket har precis haft mitt sista prov nu i 9an rätt så sjukt snart gymnasiet..whaat?

Idag blir det därimot att träffa Sofie men hade gött/Jennifer

Av Sofie&jennifer - 22 maj 2013 21:16

...i rock 'n roll och krom.
Vill att man epa ska bli klar..så jag kan köra. Deppig..
Bjuder på bilden /Jennifer

Av Sofie&jennifer - 15 maj 2013 11:19

Orkade tyvärr inte skriva igår men skriver ju nu ;) gick nyss hem från skolan har apont i halsen...

Har bara tjocktröjor på mig varje dag typ orkar inte bry mig de är gosigt iaf tråkigt inlägg detta blev aja hejdå /Jennifer

Av Sofie&jennifer - 12 maj 2013 21:58

Ännu en seg dag har passerat de va la roligt!
Imon blir det de skola tjoho eller inte..

Fast inte så långt kvar till sommarlov :)
Idag har jag inte gjort något typ skulle åkt till traktorn fast blev inte så och det va ju änna segt.
Längtar tills nästa helg då det är tjolöholm classic som gäller sköjjj!

Aja skriver kanske mer imon så hade /Jennifer :)

Av Sofie&jennifer - 11 maj 2013 13:27

Tjoho håller mitt löfte och fortsätter med bloggen faktiskt rätt så sköj får jag erkänna, just nu sitter jag i pappas oldsmobile :)
Trevligt väder för att åka raggarbil /Jennifer

Av Sofie&jennifer - 11 maj 2013 13:26

Tjoho håller mitt löfte och fortsätter med bloggen faktiskt rätt så sköj får jag erkänna, just nu sitter jag i pappas oldsmobile :)
Trevligt väder för att åka raggarbil /Jennifer

Av Sofie&jennifer - 10 maj 2013 15:15

Tänkte kanske bra att skriva i bland på bloggen hehe.. Men ska bli skillnad på detta (vet att vi sagt det innan men ändå)
Sjukt seg dag men gött att vara ledig whiiho /Jennifer :)

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards