sooffiii

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie&jennifer - 19 maj 2011 14:05

Sitter på en tråkig matte lektion och orkar inte jobba matte så ist sitter jag medmin IPod. Så sjukt mycket läxor nu, pricis innan sommarlovet ochallt det e sjukt jobbigt!!!Orkar inte plugga mera, gör det typ varenda dag nu, men jag måste fort för att jag ska få bra betyg innan sommarlovet o såå!Puss o kram Sooffiii ;)<33

;((

Av Sofie&jennifer - 16 maj 2011 14:38

Började med att få reda på dom nya klasserna på lektionen i skolan!Tyckte först att det blev jätte bra klasser kom med Jolina och typ alla som jag ville hamna med utan Rebecca är så arg, kommer ju fan inte klara mig utan Rebecca. Typ hatar denna shit skola nu, vafan ska kyrkby lägga ned så att det ska drabba oss på Kapareskolan, helt cp!!!Hatar verkligen denna skola!!Men just nu sitter jag på en Svenska lektion och lyssnar på min konstiga lärare läser ur Annne Franks Dagbok. Fattar ingenting för att jag sitter med IPod i handen. Fast är så ledsen för att det som blir med klasserna i 9:an.//Sooffiii <33

Av Sofie&jennifer - 8 maj 2011 15:44

Fan va gööt väder det var i går samma som det är i dag typ, sjukt varmty asså!!

Var hemme i går när Jennifer och hennes familj kom och vi typ grillade och jag typ slog ihjäl mig, vaknade i dag med typ 10 blåmärken och fattar ingetting vad jag har gjort! :S

Och så brännde jag mig på axlarna så det svider sjukt mkt, segt asså. Men gööt att vädret kommer nu, men hoppas bara att det håller i med!!!

Längtar verkligen til sommaren fyller 15 o det kommer bli så gööt!!! (Y) 

Snart hoppas jag med att jag kommer att få min mobil tbx, efter typ 1 år!!! :O <3

Men haree gööt alla i detta goa väder!!


//puss o kramm Sooffiii! ♥

Av Sofie&jennifer - 6 maj 2011 15:32

Fredag i dag då, så sjukt gött ska bara chilla denna helgen känner jag bara ligga och typ sova. Tror jag behöver det e sjukt trött och sommnar typ vanenda dag i skolan på lektionerna typ :O

Ska kanske in till lilla Kungsbacka i mon för att det blev inte i dag för kom ju på att jag hade utveckligsamtal pricis när jag slutade och då orkade jag inte så jag tog bussen hem ist :D så får se imon, måste köpa lite nytt smik (Y)


 


//Sooffiii! :D

Av Sofie&jennifer - 5 maj 2011 15:31

Jaha prov i mon då i No, Sexual kungskap. Orkar verkligen inte det, sen har vi typ 200 miljoner mera prov sjukt segt typ 5 st innan vi slutar.. :S

I mon Fredag sjukt gööt, ska nog in till Kungsbacka då för att måste köpa lite nya saker a massa shit. :D

Segt att Spotify dampar och jag får panik asså!!!!!!!

Ska nog köpa premium tror jag!! <3 ;P


//Sooffiii ♥

Av Sofie&jennifer - 4 maj 2011 15:36

Tror jag vet vad jag ska ta till gymnasiet nu tar nog Estetiska pogrammet, eftersom att jag gillar att sjunga och typ kan inte kan leva utan det så blir det nog det!!

Musik och dans e livet typ kan lixom inte leva utan det, det e som att jag inte skulle leva utan mina kompisar och allt, och det dom vill jag ju inte förlora!! <3    


//Sooffiii! ♥

Av Sofie&jennifer - 3 maj 2011 17:07

Skolan i dag som vanligt typ massa shit o såå!!!

Hade höjdhopp i dag på gympan, jooo och jag SÖG, fan ta tråkigt det var asså, och typ suger på det med !! :P

Asså nu gillar jag dig verkligen jätte mycket, vet inte om du gört men får la se hur det blir ? :D 

Ska prova atta spela in i dag, får se om jag lägger ut på bloggen men tror inte det blir det, för att det e så sjukt piinsamt. För att jag tycker ju att jag sjunger shit dåligt men alla andra tycker att jag sjunger svin bra, men får see!!

   


//Sooffiii ! <3

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards