sooffiii

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie&jennifer - 2 maj 2011 16:53

Började med en shit lång sommorgon, började 13.15 sjukt gööt. För att hade inställt 2 lektioner. Så Rebecca kom till mig med 9 bussen och vi typ dampa, och hon typ skratta åt mig hela tiden för att jag var nyvaken!! :D Sen gick vi till skolan typ 12 eller något. Och så gick vi till skolan då och så märkte vi att det var något som följde efter oss, så var det en hund som förljde efter oss från mig tilln skolan, och vi fick typ panik. Så när vi kom till skolan gick den efter fortfarande så vi fick gå tillbaka till Buerås för att lämmna den o massa shit. Så i dag har jag inte haft någon lektion alls, hade väg-och uyrkesledare sakimoj ist för Svenska så kom till skolan helt i nödan och har gått sjukt mkt i dag och snart ska jag på bio med!!! Kommer sommna typ ! :0



//Puss o kram alla Soofffiiii !

Av Sofie&jennifer - 1 maj 2011 15:14

Fan va seg Söndag asså, sitter och segar, e sjukt trött satt och snacka Skype med typ massa i går med Jolina igen fast denna gången var vi här hos mig ! :D

Men nu sitter hjag och bara snackar med lite människor, sjukt segt att pricis Robin gick så det var inte lika kul  ;( 

Men jag har sås jukt tråkigt nu asså, vill göra något men jag orkar inte för att jag är så trött.... hahaha, vet inte roktigt om Jennifer kommer sen men vi får se. Ska typ i allafall typ sova då!!! <3 

Och sen blir det bio i mon med, ska gå på.....ehhh, jo detta e ju bra att man lixom vet vad den heter, HAHAHA!

Jooo, nu vet jag vad den hette den heter :Thor, vet inte riktigt var det är för film med Mikael ville ha med mig och han betalar ju så det är ju lungt. Sen blir det nog bio men Jolina i veckan med, som jag typ skrivet 3 ggr, men skulle gjort det i Lördags men då var ju inte bion uppen så det shet sig. Men får se någongång i veckan. Och det som är så gööt, att Mikael betalar för mig få lixom det "gratis", det e sjukt chill ! <3 Och då ska vi se Socker Punch- den filen ser så sjukt ball ut va, måste bara se den på bio asså!! <3


//Sooffiii :D ♥

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards