sooffiii

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Sofie&jennifer - 16 augusti 2012 22:57

hejsan svejsan alla sömntutor! Eller är det bara ja kanske!?
Men iallafall, idag blev det ju Jennifer, men imorgon blir det andra grejor! Haha x) asså jag orkar verkligen inte, och så har jag något i mitt öga, så jag lovar imorgon eller när nu cp smutsen eller vad det nu är i mitt öga försvinner så kommer jag ha stavar allt fel och skrivit helt fel saker!!!
Men imorgon blir det Bara att chilla med familjen och ha fredagsmyss.. YEAH! Fredag imon!! Thats nice ;)
Men på lördag skall det hända lite grejor för både mig och Jennifer, men det tänker inte jag avslöja! Asså igentligen är det inget såhär jätte kul, men endå så är det! Hahha... förvirrande detta ju!!!
Men jag kan ge er en liten ledtråd, att vi har lurat en i min familj, han skall göra en rolig sak som han inte vet, och jag kan också säga att han har ju dock ingen aning om detta! Och det han skall göra kan han inte!! Men mera skriver jag om det på lördag! Haha :D

Men sov så gott alla läsare, puss&kram Sofie :)

Av Sofie&jennifer - 16 augusti 2012 17:52

Nu har mitt hår torkat! Och det roliga var ju att det blev lite mörkare en vad jag trott! Men det blev endå snyggt, tycker jag!
På paketet står det att det skall vara expresso brun, men jag fick svart! Så just nu är mitt här svin mörkt. Jag har aldrig haft såhär mörkt! Och trodde inte heller att det skulle bli så mörkt, Jennifer färgade mitt hår med exakt samma färg igår och då blev det inte så mörkt, och idag när jag skulle göra igen blev det svin mörkt! Hahahah....men jag tycker endå det blev ganska bra endå!
Men nu blir det för mig att äta lite grillat och ta det lite lungt! :)
Bye bye Sofie :D

Av Sofie&jennifer - 16 augusti 2012 15:45

Hej alla underbara läsare, idag har jag och Jennifer varit i Kungsbacka igen!
Vi åkte dit igen för att jag skulle fixa ett lås till skolan, pluss fixa lite nya kläder!
Vi har också varit en sväng i hjälm, där gjorde vi dock inte då mycket men endå! Typ pratade och stirrade på varran! :)
Men nu är jag iallafall hemma, och sitter just nu med färg i mitt hår igen, Jennifer färgade ju mitt hår igår men hon missade lite så nu fick jag göra resten själv! :D får la se hur det blir sedan.
Bilderna är från idag när vi var nere vid stensjön i hjälm och solade och svalkade fötterna! :)
Hare gött så länge Sofie :)

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards