sooffiii

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Sofie&jennifer - 18 augusti 2012 16:33

Hejsan hoppsan fallerallera alla!
Just sitter jag och Jennifer i deras lägenhet, och skall titta på film, om vi hittat någon iallafall!
Idag har jag varit med Jennifer hela dagen, och vi har sett när Mikael kom in till Kungsbacka efter 2 mils paddel, vi har ätit på donken igen! Bara för att vi är så feta! Vi har köpt godis, och nu skall vi titta på vampire sucks! Bara för att vi inte vet vad vi skall titta på, medans alla andra är på harrys och käkar och dricker ligger vi här och latar oss! :)
Men hoppas alla kommer ha en underbar lördags kväll, eller kanske eftermiddag!
Puss&kram från Jennifer och Sofie :)

Av Sofie&jennifer - 18 augusti 2012 11:41

Hejsan!
Jag kom pricis in till Jennifer i Kungsbacka!
Och i dag skall vi titta på när min styvpappa skall paddla!
Jag kan säga att han blev inte så glad i morse när han blev väckt av en kompis till han klockan 9 på morgonen! Och han var ju bakis också! Hahahha x)
Men vi får la hoppas att dom 2 milen han skall åka klarar han av och inte fastnar på vägen eller nåt! :D så han kommer hem iallafall! <3
Men nu skall jag och Jennifer åka och tanka min moppe, så har det så bra sålänge! :D
Puss&kram Sofie&Jennifer <3

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards