sooffiii

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Sofie&jennifer - 17 augusti 2012 22:11

Kvällen spenderad med mina underbara små syskon, vi har tittat på gimmick även ätit fredagsmys!
Imorgon blir det roligt för som jag skrev för några dagar sen så skall min styvpappa åka och paddla 8mil, och det har han ingen aning om. Han kommer bli väckt klockan 9 i mon bitti och skall sedan åka och paddla! Sedan skall vi in till kungsbacka och se när han kommer in i mål, detta skall även Jennifer göra, om hon ens skall följa med! Men det tänker jag iallafall, jag vill ju se när han är svin trött efter 8 mil! Hahah x)
Men hoppas att alla har haft en bra fredagskväll, för det har jag iallafall!
Gonatt Sofie <3

Av Sofie&jennifer - 17 augusti 2012 13:52

Hejsan alla underbara läsare!
Jag är ledsen att jag inte har skrivit tidigare idag men jag kom pricis hem från Kungsbacka igen!
Vi var och handlade lite, och jag hade glömt min mobil hemma så!
Men idag har jag köpt ny hår färg, en ljusare! Eftersom jag har fått svart hår nu, som jag kan tycka är helt omöjligt eftersom den hårfärgen jag använde inte ens var svart!! :S så nu får vi ta bort den svart färgen!!
Man kan se ganska tydligt på bilden att den som jag har nu (den till vänster) är väldigt mörk, jämför med den nya jag köpte :)
Men hoppas alla har det bra och är ute i det fina vädret, och solar rejält nu innan skolan! För mig blir det på måndag! :( men man får njuta av dom sista dagarna innan det börjar!
Puss&kram Sofie :)

Av Sofie&jennifer - 17 augusti 2012 00:03

Godnatt alla läsare tänkte sova nu för varit en lång dag åkte till mig rätt tidigt så har varit uppe länge med Sofie:) men jag har inte orkat skriva något idag för va hos några kompisar mina föräldrar känner så va rätt mycket med det men ska skriva mer Imon lovar!;) men nu är jag jätte trött så godnatt alla ha det bäst!:)
Bye Jennifer

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards