sooffiii

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Sofie&jennifer - 2 juli 2013 23:09

Sommarlovet rullar fast sommaren har inte riktigt kommit tycker jag, eller vad tycker ni?
Iallafall dagarna rullar och både jag och Jennifer har träffats en del under sommaren. Hennes epa är färdig, och som jag hörde så ska hon börja köra i morgon, as kul :)
OMG, metaltown på fredag me, kommer bli awsome, ska dit me Jennifer kommer bli awsome, ska se sabaton, slipknot O många andra bra. Kommer bli as bra.
Men hoppas alla har en bra fortsättning på sommarlovet, för de ska jag bli, ska ju bli en raggare nu ;)

Kram Sofie ;)

(Bilder från senaste veckan+Jennifers epa)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan alla!
Våra namn är Jennifer & Sofie.
Vi bor i Kungsbacka, och vi båda älskar verkligen musik och även dans.
Vi skulle verkligen bli jätte glada om ni läser våran blogg. Här skriver vi bland annat om våran vardag, musik, mode och allt annat.
Vi

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

sooffiii

Ovido - Quiz & Flashcards